Zameldowanie na pobyt czasowy
Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie
4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu czasowego
Miejsce złożenia dokumentów
Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 4, 42 213-47-17
Termin i sposób załatwiania sprawy:
-bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu czasowego
- zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy wydawane jest na wniosek
Uwagi:
-Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu;
- Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem, udzielonym w formie, o której mowa w art.33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postepowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego
Metryka
- opublikował: Paweł Pierzchałkadata publikacji: 2020-10-21 12:27
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2023-02-20 14:25