Zameldowanie na pobyt stały
Wymagane dokumenty:
Do wglądu:
- Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty)
- Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt dokonane przez właściciela
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu/ np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna/
- Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu stałego.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 4, 42 213-47-17
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu stałego.
- osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt stały otrzymują zaświadczenie ważne do chwili zmiany miejsca zameldowania. Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
- Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem, udzielonym w formie, o której mowa w art.33 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postepowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego
Metryka
- opublikował: Paweł Pierzchałkadata publikacji: 2020-10-21 12:31
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2023-02-20 14:26